Förlååt!

Hej alla fina!

Förlååt att jag inte skrivit på hundra år! Jag har verkligen inte haft varken tid eller lust tyvärr men jag ska se om jag kan komma igång nu igen ;)

Finns massor att uppdatera men jag får dra det kort.
Det går jättebra på jobbet och jag trivs verkligen hur bra som helst. Nästa helg flyttar jag dessutom in i min nya lägenhet, awesome! Ska bli skönt att ha "mitt eget" igen =)
Jag har haft mina grejer hos min kära mor sedan jag flyttade ifrån cellen men jag har inte vart där många dagar utan har mest varit hos en nära vän.

Lägenheten jag ska flytta till ska renoveras i januari så det blir inte att jag tar dit alla mina saker innan dess utan jag väntar tills renoveringen är klar. Alla i området som ska renoveras ska få bo i andra tillfälliga boendenden tills allt är klart så då känns det onödigt att flytta dit alla mina grejer nu om det ändå ska flyttas fram och tillbaka igen.
Snart börjar mitt nya liv med nytt jobb och boende och det känns skitbra =)

För några dagar sedan var jag och hälsade på min fina Emana en sväng, det var så länge sedan och jag har saknat henne så mycket! Får ta och åka dit och ta en rejäl ridtur i skogen snart =)


Det var dagens uppdatering!

Ha det fint raringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0