Kunde bara inte sluta grina ;)

Idag satt jag och mami och kollade igenom våra Spotify-listor och annat och tipsade varandea om bra musik.
När mamma visade mig videon nedan kunde jag bara inte hålla tårarna inne. I slutet av videon bröt jag bara ihop totalt! Så himla fin låt och text, och helt underbart vacker video! Vem har inte någon gång inte känt precis såhär. Att det bara kan vara överväldigande med vissa tråkiga saker som då och då drabbar en i livet.

Och såklart så var mamma tvungen att sätta på videon igen och filma mig där jag satt och grinade till den så att jag knappt kunde andas :P Det gick ju bara inte i all gråt hålla sig ifrån att skratta på samma gång åt att man ibland är så himla känslig och lättrörd :P Får se om jag lägger upp en snutt någon gång ;)

Men kolla ni in videon (Se hela!) och säg sedan om ni inte åtminstone fick tårar i ögonen!






Puss på er! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0