Minst näringsrika lunchen någonsin :P

Nu har jag lunch, bara ett par timmar efter att jag börjat jobba. Men vi måste luncha innan halv fem för sen hinner vi inte. Och så var jag så jävla trött igår att jag inte orkade laga mat, så idag är det nudlar och majs till lunch ;) Känner mig såå nyttig! (not) Men majs är ju bra i alla fall :P
Känner mig skitstressad fast jag inte behöver det egentligen. Har lovat en tant att ta ut henne på en promenad innan kvällsmaten och det vill jag gärna hinna med =)

Nej, nu ska jag försöka äta utan att behöva skriva på samma gång :P
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Berra

Hälsningar från Karlskrona.. Ta hand om dig gooding!!

2010-08-04 @ 19:00:19
Postat av: Josephine Svea

Ska försöka ;) Njut nu! :*

2010-08-05 @ 14:56:56
URL: http://jossansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0