En bra dag =)

Idag har jag ägnat förmiddagen åt att ordna en massa viktiga saker som att betala räkningar och rensa bland mina lakan och handdukar. Har vart rätt duktig faktiskt =)
Sen vid tre ungefär ringde min kompis Rickard och sa att han var i Mölnlycke och hämtade upp varor (han kör lastbil). Och så visade det sig att han skulle köra fisk ut till fiskehamnen, just till den fabriken som min bästa kompis Maja jobbar på. Så jag mötte upp honom och fick åka med i hans lastbil så att jag samtidigt kunde överraska Maja på jobbet.
När vi kom fram hade dom redan hunnit sluta och åka hem så det blev inte att jag fick träffa Majsing.
Efter det slutade Rickard för dagen och vi åkte hem till honom och åt pizza, kollade på tv och softade. Mys =)
Nu var jag tvungen att flytta från sängen till vardagsrummet för Pierre kunde inte sova för allt tappande på tangenterna. Men jag känner mig väldigt trött nu så jag får nog ta och sova jag med.
Upp tidigt imorgon och göra lite ärenden i stan och sen vis 14 åker jag och tar en fika med min väninna Sara L =)
Puss på er alla och godnatt!
Här får ni en bild från när jag fortfarande jobbade i klädaffären
och jag tar kort på dagens look i hissspegeln =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snacka om fjortisbild... ;-)

2010-06-11 @ 11:16:37
Postat av: Josephine Svea

Haha! Ska du säga ;)

2010-06-13 @ 13:23:10
URL: http://jossansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0